Sneeeeeuw!

Donderdagavond begon het mij ineens te dagen:
die leuke slee die wij kregen van oma en opa, had al sinds

januari 2013januari 2013

geen daglicht meer gezien zeg. En aangezien we al eind februari zijn, zal het er deze winter niet meer van komen als we sneeuw in onze eigen tuin willen.

Even polste ik bij Grote Broer: Of hij graag eens in de sneeuw wilde gaan spelen?
Waarop dat ventje zijn enkele maanden geleden gekregen sneeuwlaarzen (uit De Naldi) in de garage ging zoeken en aan zijn voeten sleurde, om er hier in de living een uurtje mee rond te stampen. Ja, dus.

Tja, toen kon ik niet meer terug natuurlijk 😉
Een halfuurtje googlen later stond er een actieplannetje klaar op de pc tegen dat Meneer thuis zou komen van zijn werk.
Als hij ’s avonds thuiskomt op mijn niet-werkdagen en ik spreek de gevleugelde woorden Ik heb een ideetje gekregen en ’t ÊÊn en ’t ander opgezocht, ge moet eens kijken, ’t staat nog open op de computer houdt hij altijd even zijn adem in 😉 Spannend!

En zo kon ik mijn vrijdagochtend starten met

IMG_2183inpakken!

We trokken naar Stavelot op logement om van daaruit een uitstapje te doen naar Signal de Botrange, aangezien het Weerstation mij wist te vertellen dat we daar zeker nog sneeuw zouden vinden.

Het inderhaast ineengeflanste weekendje werd een succes!

Grote Broer bleek inderdaad zo sneeuwgek als hij thuis liet uitschijnen, het allerliefste speelde hij ‘toertjes lopen in de verse sneeuw’ haha. Kleine Broer kon die sneeuw eigenlijk best missen, maar zolang hij dicht bij mama of papa in de draagzak mocht rondkijken was hij wel gelukkig!

collage

(klikken voor groter)

En toen bleek ineens dat Meneer en ik vrijdag 6 jaar getrouwd waren. ’t Was zeker mijn onderbewustzijn dat vond dat dit jubilee een weekendje weg verdiende 🙂

 

8 thoughts on “Sneeeeeuw!

  1. Pingback: Coo | Broertjesmama

  2. Pingback: Logeren en een beetje meer chillen | Broertjesmama

  3. Pingback: Naar de sneeuw toe | Broertjesmama

  4. Pingback: Als de sneeuw niet naar ons wil komen… | Broertjesmama

Geef een reactie

