een streepje poëzie

Speciaal voor u breng ik vandaag een streepje poëzie. Of ’t is te zeggen, ik ga dat eigenlijk niet zelf doen. Een tijdje geleden kwam ik ‘versjes van Lars‘ tegen, door Lars van der Werf. Ik vond hem direct tof, en niet alleen omdat hij zo’n leuke naam heeft 😉

Aangezien mijn Meneer en ik volgende maand zomaar eventjes al 8 jaar getrouwd zijn (dat is volgens mijn google-kunsten zelfs brons!) , vind ik deze hier wel toepasselijk:

lars-van-der-werf

Prettige gedichtendag week van de poëzie allemaal!

Geef een reactie

