Aankoop van het weekend 

Ja, ik weet het, dit blogje wordt de laatste tijd schromelijk verwaarloosd. Het is momenteel bij ons thuis – hoewel ik er een hékel aan heb om dat te zeggen want zó cliché he maar ja kijk, ’t is nu niet anders – nogal drukdrukdruk. Er is wel beterschap in zicht, vanaf pakweg juli ofzo. Nog een goeie 4 maanden, pfieuw!

Blijkt dat mijn blog dan het onschuldige slachtoffer is dat erbij inschiet. Dat, en mijn strijk. Hashtag kannietmeeroverdebergkijken


Máár on a brighter note kan ik vandaag wél mijn supermooie aankoop van het weekend met jullie delen!

Ik stuitte eerst nog op wat ‘ik denk niet dat dat zo praktisch is eigenlijk’-gemurmel van mijn Meneer, maar nadat ik hem duidelijk had gemaakt dat ik er al mijn hele leven van droom en dus wel speciaal kinderen heb gekregen (twee dan nog) om een excuus te hebben om zo’n meubeltje in mijn living te kunnen zetten, bond hij in 😉


Schooooooon é 😍

One thought on “Aankoop van het weekend 

Geef een reactie

