Comeback!

Ja, je ziet het goed, er wordt hier nog eens wat geschreven op deze jaren oude blog. Een echte comeback, zeg! Maar het gebeurt niet zonder aanleiding…

Deze zomer maakten wij een fantàstische reis, en voor ik er stukje bij beetje zaken van vergeet wil ik daar graag eens vanalles over optekenen. Misschien maak ik jullie wel warm om deze trip ook op jullie todolijstje te zetten want serieus, ik kan het alleen maar aanraden.

In de aanloop naar deze post las ik enkele posts terug over onze reis naar New York, intussen tweeëneenhalf jaar gelezen. Maar is dat toch leuk om dat allemaal terug te zien!

Inmiddels zijn de jongens natuurlijk al heel wat gegroeid, ze waren deze zomer 11 en 8 jaar. Hun beentjes konden al veel beter stappen dus die step van op de foto moest ook niet meer mee 🙂 Gelukkig maar want daar waren de meeste wandelingen die we deden op véél te ruw terrein voor. Tot hun grote plezier! (ze houden van wandelen maar alleen als het ‘avontuurlijk’ is, awel avontuur hebben ze genoeg gehad dat kan ik jullie wel al vertellen!)

Zonder te veel te spoilen, hier even een oplijsting van welke plekken we aandeden: San Francisco – Sequoia – Yosemite – Death Valley – Las Vegas – Zion – Bryce – Page – Monument Valley – Grand Canyon – Kingman – Disneyland Anaheim en California Adventure Park – Los Angeles – San Luis Obispo Monterey.

Dus ja, wil je meer weten over deze trip naar de westkust, dan is dit de komende weken de place to be! Mijn plan is om alle posts te schrijven en ze dan allemaal achter elkaar in te plannen, zodat jullie 28 dagen achtereen kunnen lezen wat wij 28 dagen achtereen uitspookten. We zullen nog zien wat er van dat plan terechtkomt natuurlijk… Maar als je deze post leest, wil dat waarschijnlijk zeggen dat ik genoeg voorsprong heb opgebouwd om te denken dat dit goedkomt.

Hier kan ik alvast een tipje van de sluier oplichten – gewoon uit de losse pols wat foto’s geselecteerd wat natuurlijk toch weer véél langer dan gedacht heeft geduurd 😉

Laat gerust hier en daar een reactie achter, dat motiveert me om verder te schrijven.

Veel succes ermee 😀 en tot morgen!

Plaats een reactie